Tuesday, April 20, 2010

Kukiie dan Kekki ~

Oh, hari tu saye cerite saye beli bahan2 nak buat kukiie dan kekki kan...Akhirnyee berjaya jugak saye buat sebelum pulang ke KL hari tu..dkt umah Kl xde oven..nnt xbole nk try.heeeee...Saye dan ibu bertungkus lumus membuat kukiie dan kekki ni..akhirnyee jadi jugaaa~

Taraaaaaaa.....

Tengok laah hasilnyaaaa :)

Lautan Kukiie~


Dah masuk bekas..heee


A.N.U.M - ibu yang buatkan..comell kan :)


>
Kekki nyummyyy~


Hasil-hasilan :P


Ok, saye mahu komen di sini..

Kukiie tuu..saye mahu cuba lagi..mahu buat yang lagi sedapp..mcm ade yang kurang la..tapi xtau apee..huhu ( teringin nk bt kukiie mcm Famous Amos tuhh..huhu)

Kekki tu pulak..jadi tu mmg jadi..tapi x cukup moist pulak..cmne nk bg moistt sgt2 ni..huhuu..kene try lagi ni..topping coklat tu rase mcm manis gileee pulak..isk2

Tapi ok laa tu..nasib baik buat jugak..kalau x penat je beli bahan2 dieee...heeee

Ok lah.Jya!

2 comments:

~DeaLin~ Luv!! said...

kek tuuu..
terliur lak pagi2 buta ni..ishh..=.="

アヌム ちゃん~~ said...

haha.dah lame jugak buat yang tu..heeee :)