Wednesday, July 27, 2011

Himawari @ Awara~

Salam.

Boleh perasan pun dekat gambar2 bawah ni, banyak lagi yang tak kembang..huhu^^ jalan pun depa tak ratakan cantik2 lagi.heee~


Cantik kan~


himawari dan rakan2nya^^


Daun baru.haha


Kalau semuaa dah kembang laagi cantik~


36 comments:

rara pinkmafia said...

himawari = bunga matahari yek.hehehe

Rtp Farra Arisha said...

himawari itu sunflower ya?
very great piccas with the sunflowers! bila plak sis nak bawa arisha pergi jalan2 kat sana huh? :))

AI said...

- utk buat kuaci ke?

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Bulan 8 mean Dlm bulan posa ker
Sanggup ker terjah panas2 plus posa nnt
(@ ̄ρ ̄@)

cheqwa said...

baru tahu maksud himawari...hihi.thanks akak.oh akak,hantar la gambo untuk salam perantau ^_^

Fazlinil Irma said...

himawari ni lagi tinggi dr awk ye anum. hehee.

sy ada beli benih himawari. sekali dulu tanam. batang pun tak nampak. haha.

yg kedua ni baru rendam benih. jadi ke tidak. entah.

Nash said...

aha, comel sangat!

saharinasaharudin said...

akak,himawari tu sunflower eh?hehe.bru tau.comelss la himawari :)

visitme@FaTiN cOrNeR said...

himawari=bunga matahari..baru tau..hehe..

cute skirt n speck pink tu..hehehe..

fieha said...

cantik nye sunflower tu.. :)

yatie chomeyl said...

skirt shantekkkk sesuai dgn tema gi tgk himawari hehe

Juwita Jamaludin said...

anum cantik suka juga gi ladang nya... geram rasa nak petik bawa balik.. cantikkk

najihatussolehah said...

wah..bestnye...sgt cantik..sgt besar..huhu

haslinda said...

cantik nyeeeeeeee!!!!! :)

Teratak Hami said...

Akak suka + nak menjerit tengok skirt & sunglasses awak tu.... KAWAIII!!!!! Benci tauuuuuu, sajer buat jeles :-)

aRiE niSS said...

waa..chanteknye akak..hehe...=)

maya sarry said...

lawa bunga2 tu. orangnya pun lawa tuuu =)

HaFizaH aYu said...

waaaaa...tggu bln 8 ayu pi sna hehe maklum la kat mesia ni bnga tahi ayam jer yg de iras2 himawari

kueh bakar said...

buat kuacikan...

cer kopek se..nak tgk kuaci..

Lovely Kitchen said...

alaaaa jelesnya tgk himawari!!! e-na tak jumpa lg kat nagoya ni..huhuuu

Gen2Merah said...

mak aiii.. banyaknya bunga2 matahari.. cantik2 laa.. teringin lah nak p ctu... bawa2 ya...

Salam kunjung mnegunjung ya..
~Gen2Merah~

Aina said...

cantik...tukang amik gambar pon cantik gak:)

Diana @ bilakukatacinta said...

salam kenal dear..bestnye musim himawari...seantero jepun meriah gitu..

Syaima' said...

i rasa sini pun kembang area2 bulan 8 karang.taktau la nak pegi ke tak.bulan puasa ni rasa duduk rumah sebulan je kot haha.eh eh hubby u takmau pegi career fair kat tokyo bulan 8 nih?

~~Masharul~~ said...

Hi hi ,,Himawari..adik shin chan kn?..stand for sunflower ke?..wah2..best nye..n anum, u look cute in that pic..hehe..

aizamia3 said...

bunga dia lebih besar dari muka kita..
subhanallah cantik..

d_LA said...

SubhanaAllah..tersangatlah cantik..
eh, himawari tu bkn nama adik shin chan ker?hehe

puanbungatulip said...

tuan punya blog cantik macam bunga mata hari tu

Anis Adila Aris said...

kalau dah kembang betul-betul mesti lagi lawa :)

nur easy said...

subhanallah. cantiknya

nur easy said...

subhanallah. cantiknya

z a z a said...

ye ye ye ye wa wa wa wa!! Himawari di jepon!! saye plk yg terlebih excited. hehe

Amirah Adnan said...

muke akak da jd cam org jepun da..hehe

alexa yussida said...

wahhh bestnyeee...himawari adik shinchan:D

Misz Ayu said...

adoii lawanye tempat neh.. teringin nak p..wuuuwuuuwuuu T_T

Waniwisy said...

comel la himawari..