Wednesday, July 27, 2011

Nyummeyhh!

Salam.

Hari tu mood malas masak..so ajak hubby makan luar..pilihannya mesti la saize sebab murah sikit nak bandingkan dengan kedai2 lain..huhu..murah2 pun nyummy jugak tau..huhu



Aaaaa..tiba2 sekarang ni rasa nak makan pizza boleh tak..huhu~Ada sapa2 boleh tolong tapaukan pizza dekat pizza hut tak..mushroom soup sekali..huhu

Jya!

p/s: gambar iphone je ni..huhu^^

Klik "like" jika suka entri ini. TQ~

26 comments:

sabar@kagawa japan said...

oo anum leh makan yee pasta dakwat sotong tuh? kite ni susah sikit nk telan...tgk ottosan makan mcm sedap aje..kite bile tgk hitam je ters xle timehuhuh

^^nu[dd]yra^^ said...

terliur tgk gmbar makanan banyak2 ;)

adib syazwan said...

makanan, i like!=P

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

if gi saizeriya heaven waktu sekarang ialah green bar dia....panas2 mmg kerap minum air khen...untung makan cini ngeee

Rai said...

cinnamon foccacio~~ i like.. rindunya saizeriya..dorang tanak bukak kat malaysia ke?

CintaZulaikha said...

diri sdri pon da lama tak makan pizza..

adarnadzmie said...

awat nampak sedap sgt pizza tu???.. hehe... pewot lapor kottt...

Qaseh dalia adelia said...

gmbar i fon pun lawa hehe .. nanti qaseh sent pizza hik2

cheqwa said...

pizza kat sana xsedap ke??hehe..meh nak pos kan,tapi basi dululah baru akak buleh makan ^_^

SweetLikeWhat said...

yang 4 segi tu cake eh..nampak sangat sedaplah.. :D

eLena said...

oooo..restoran kegemarann...

Teratak Hami said...

Anum,
Apa benda yg dalam acuan bulat tu? Macam menarik jer...

rara pinkmafia said...

kalau mee hijau tu xsuke tol tgk.tak penah rasa pon.eeuuuwwww rara rs rara tak leh duk japan lah.

Nini Hartini said...

yg mcm kek tu ape? nmpk sedap betul...

Syaima' said...

anumm g la try capricciosa.sedappp gilaaa.portion dia banyakkkk mcm italian nye portion betul!

Hanie_Dew said...

uissshh..banyak nya makan.pasta dakwat sotong tu nampak sedap...ssluurrpp..tapau satu.

LuN@_aiDi said...

banyaknyer makanan anum.. hahaha

HaFizaH aYu said...

xnak yg lain nk tiramisu jer..dpt 1 slice pon jadi la..hehe

Hanis MY said...

uwaaa dah lama tak makan saize...
sweetnya anum n hubby pakai baju sama karer...

owh terguda dgn tiramisu dan pizza tu huhu...

maya sarry said...

benda yg warna hitam tu mcm cacing la..heehe

Amirah Adnan said...

behnye nampak! erk,mengidam2 neh ade pape ke kak? hihi :p

yusmEa said...

sgt suke peperoncino saizeriya!rs nk mkn tp2 ari.hahaha

rosmina samin said...

Food??? i like food ;)

zmah said...

Nampak pun dah sedap mesti SEDAP!

saharinasaharudin said...

akak,tiramisu tu nmpak mcm yogurt choc la :)

z a z a said...

ya allah, saye duk UK dah x heran + jemu nak makan pizza, yg saye nak skg, takoyaki, ramen,nikujaga etc..