Wednesday, July 6, 2011

Yomimashou @ jom membaca :)

Salam.

Semalam dah berjaya pinjam buku dari kouhai hubby dekat sini..Masa datang rumah dia haritu, dah baca sikit2 dah..rasa macam menarik pulak nak baca..yelaa dah lama tak baca..banyak dah lupa kan..so elok sangat la kalau refresh balik..huhu..so tanya2 semalam..dapat la pinjam..hope dapat la habiskan baca dalam masa seminggu ni..huhu :D

Cuba teka buku mana satu..heeee~opss bersepah2 rak buku ni..hihi..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hehh..buku kaler kuning ni laaa..menarik2~

Kisah-kisah para Nabi dan Rasul by Abdullah bin Ahmad Mubarak

So hari ni nak baca sebanyak mana yang mungkin..semalam dapat baca sikit je...

Thanks for reading.
Jya!

24 comments:

Ahmad Haziq Azlan said...

wah~~~~
teringin nak baca...
dah lama tak baca bahan islamic ni...


http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-1.html

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

bagus sekali anum...baca kisah nabi...:))

niena shopping2u said...

wahh, best nnti jgn lpa kongsi kt sini tau, kte suka gk baca.. tmbah lgi klo buku kanak2 punye, yg ada katun ngan tulisan besar warna warni tu hehehe

adarnadzmie said...

jommm... dengan membaca luas pengetahuan.. hehe...

Syaima' said...

i've got this book at home!

Wani said...

besnye dok umah T_T *jeles*

Munna said...

buku kuning??? hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ini sudah baik...teruskan amalan itu..

shafiqabdshukor said...

bagus2..
best tau kalo bace buku2 kisah nabi ni....

aizamia3 said...

sebenarnya menarik kalau kita baca buku2 macam ni.. teruskan usaha anda itu..

psstt: share lah dengan kami semua ye.. ;)

AI said...

- kite dah khatam buku ni...tp rase mcm kene bace balik...

nur easy said...

bagus ni.. leh refresh mana2 y lupa, leh tambah ilmu mana2 y kurang ;)

Tantan^^ said...

ngee~ selamat membace~

saharinasaharudin said...

happy reading :)

cheqwa said...

bagus lah akak!bangsa membaca bangsa berjaya! ;D

::mak incik:: said...

ape kate, ce kak anum cite balik... huhu..

Sunah Sakura said...

selamat menghadam!

saya yang duk bawah dekat ngan abang ben.. :)

Liyana Aziz said...

wah, tebal kan... bagusnya kalau beli satu ni... yana ada yg versi kanak2 je... heheheh.. nnati nak carik la...

Rozuan Ismail said...

kouhai hubby akak tuh orang melayu jugak ke?huhu.


p/s tabemashou ..haha.. (mood nak makan)

Idah said...

cuba anum cari buku kisah nabi Muhammad SAW...best juga..

Amanie Ashraff said...

haaa salah teka. ingat yg warna putih tu :p

senyumSOYA said...

membaca budaya kita..t share te (^^!

husin said...

http://fahmi-nik.blogspot.com/.. pls...

adib syazwan said...

rajinnye membaca, tebal tu kot~