Friday, September 9, 2011

Dapat kad raya lagi :)

Salam

Hari ni, satu lagi kad raya yang di nanti2 tiba.heee..terime kasih kepada dhiera pemilik blog http://dhieranottie.blogspot.com/ yang sudi mengepos kad raya tu ye..kad raya ada bunga2 lagi..heee..dah la stamp dia, orang pejabat pos tu tak cop sikit pun..nak suruh guna balik agaknye ye.heee..kad raya dah di pos sebelum raya tapi lambat sampai..huhu..ingatkan dah tak sampai dah..sebab lama jugak baru sampai..lama dari biasa..huhu

Jom tengok kad raya yang baru sampai ni :)



Tak sangka pulak dapat 2 kad raya dari mesia tahun ni.heeee :) Tenkiu ye dhiera :)

Thanks for reading.
Jya!

14 comments:

Hanie_Dew said...

hehehe,..rindu m'sia le tu.

saya pun dapat kad raya dua je tahun ni. daripada xde kan.

saharinasaharudin said...

wahh,bestnyee dpt kad raya :)

haslinda said...

same2... eh, tetibe pulak... hehe...

best nye dpt kad raya. sy x dpt pun... huhu :)

MiSz fiFiEyQa said...

Ade jugak kan org yg msh hantar kad rye..bestnye!Ade jugak kan org yg msh hantar kad rye..bestnye!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

lawanyer kad raya dia...
next year plan nk print muka sendiri buat kad raya oke x?
feeling retis plak jah oiii

Mira Amirudin said...

jeles lor...dah lama tak dpt ka rya..

Mira Amirudin said...

jeles lor...dah lama tak dpt ka rya..

Misz-sakura said...

Wah, best best, akak femes sbb tu dpt 2 kad raya, ntah2 ada lgi kot hehe

mas saari said...

best kan dapat kad raya...
akak pun dapat byk gak kad raya tahun ni dari blogger!

Rozuan Ismail said...

sy yg kat msia ni pon x dapat kad raya.x de pon blogger nak kirim kad raya kat saya.hoho

Hanny Esandra said...

selamat hari raya kak... :)

z a z a said...

dapat 2 pn jdi la ye k.anum? sye dpt 0. hihi

alexa yussida said...

selamat ari raya akak:D

dhiera said...

baru berkesempatan singgah sini~
alhamdulillah.. sampai jugak kad ye. takut jugak tak sampai~