Wednesday, October 26, 2011

Bihun sup paseo


Ahaaaa..bihun sup ni buat hari tu..bila tah tak ingat..haha..saja nak tempek sini..ada orang kata nak makan bihun sup kan..so buat la..nak habiskan stok bihun yang ibu pos dari mesia haritu..takpernah lagi beli bihun dekat sini..orang cakap rasa dia tak sama tahla..huhu..so ni stok bihun dah habis lepas ni dah tak buat la menu berasaskan bihun ni kot..heheh..bihun sup atas ni pun buat simple je..daun sup sume tak letak pun..haha..

Aaa..cuaca hari ni agak sejuk la jugak..sidai baju pun dah agak lambat tadi tu..tak kering la agaknye kot..huhuuu..oklaaa..nak berjalan ke mitsuwa kejap..beli apa yang patut..stok sayur dah habiss...huhuuu..sementara still cerah ni..sekarang maghrib dah awal..5.08pm camtu dah maghrib..waktu siang semakin pendek..huhu..

Jya!

19 comments:

nashays said...

Panas2, hirup...best nih...

saharinasaharudin said...

bihun sempoii.hihi.tp sure sedappp tu :)

PinKy MoMMa said...

walaupun tak de daun sup..tapi masih kelihatan menyelerakan :)

kalau makan ngan sambal kicap..alamak lagi terangkat ni hehehe..

alexa yussida said...

nyumnyum..

akak,bihun kat sini pon lain taw rasanya..malaysia jugak the best!! sobss..

Arif Aiman said...

telur tu cantik buat.. tak pecah dalam ==''

sampai skrng tak reti lg buat mcm tuh..tnya mak.. mak ckp, ahaa,, "cari sendiri"

yatie chomeyl said...

bihun kat sini mcm keras sikit, rasa mcm soon gitu..hubby akak x suka makan

Asmara said...

akk selalu beli bihun kat baticrom tu. bihun thai, ok jugak sama mcm bihun msia. :D

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Teringin nk buat la plak
But Stok bihun dh habis Kena beli kt kedai Siam la nnt
Mmg mkn bihun sup x der sambal ekkk??
If ai kuah tu mmg color merah sbb suka letak sambal
Perhhh sedapppp

laskar pelangi said...

aishhhh! sedapnya..makan bila hujan turun best ni..=)

dwaty said...

kat sana dah malam erk???.. sedap tu sejuk2 makan sup...

senyumSOYA said...

kalau ada daun sup sdap ni..^^!

Kuronofu91 said...

nak jugak...post la dtg malaysia...huhuh

Jerr said...

lapa lapa lapa ~

umie naziera said...

pergh!!kaw!

Saiazuan said...

uish.. lama tak pekena ni.. :D

Juwita Jamaludin said...

yum yum sedap bihun dup menu bila tekak teringin nak makan sup hihihihi

Miszyuyu said...

jam 1030 mlm dan sy terlhat bihun sup ini ;(

♥ HanaHyun ♥ said...

sedapnye tgk.....bihun is my favourite

TiTi said...

argh! lapar.. ^_*