Friday, January 27, 2012

1st yuki daruma@snowman :)


Aktiviti malam tadi sebenarnya..
Yuki turun banyak sangat..sampai kereta pun nak tenggelam dek yuki.
Kalau biarkan lama2 nanti ais tu mengeras lagi susah nak souji
So sambil2 souji kereta..
Sambil2 buat yuki daruma..haha

Hasilnya macam dekat bawah ni laa..
Tak comel mana dah nampak macam kucing pun ada.haha

 

Malam tadi tak bawak kamera sebab malas..
Tadi masa keluar nak ke kelas tengok ada lagi..
Baru snap gambar.heee

 

Oh ya..sebenarnya masa buat semalam, takde pun topi dekat atas kepala yuki daruma tu..
Tengok2 tadi dah ada orang tambah..heheh


Kalau time yuki tu tengah lembut2 lagi best betul main
Rasa nak buat yuki daruma hari2.haha
Lepas ni nak buat comei2 sikit nak letak mafla pulak.hihi

Jya!


20 comments:

Nini Hartini said...

sape yg kreatif tambah kan topi tu eh. hehehe..
akak gi kelas apa?

nur amalina athman said...

mesti best kan..hehe

ZYASH said...

comel la.....

mas saari said...

comel sangat! nanti buat lagi besar ye...heheheee

Kuronofu91 said...

putihnya....best3!!!

ADEEYA said...

Buat besar besar pulak heee :D

marinahunny said...

sian org salji tu sejuk huhuhu

umie naziera said...

comels laa,nampak mcm real

Pembawa_Wacana said...

bes nyer sejuk2 main salji.... :)

sue-sama said...

akak..sini sangat panas..bg yuki sikit kat sue :)//kawai!!

Nadiah Sidek said...

macam kucing pun comel juga. hihi..

alexa yussida said...

this year sy x terbuat lagi encek snowman nih...comel topi tu :)

Nisa Greennnpanda said...

hye~!!

1st time sy jenguk kat blog nie, dozo yoroshiku ne~!!! >_<

wah, yuki~... bestnye awk dpt main yuki.. hihi~.. tringat zaman kanak2 dlu, lalala~..

annshana0706 said...

yuki neko bukan yuki daruma...hehe...

visitme@FaTiN cOrNeR said...

waa..yg nie pn dh cukup comel dh..hehe..

Cik TeN10 said...

rajinnya buat yuki daruma.. i ni pas blik kelas hibernate lam futon je.. buat yki daruma lam mimpi je la... ade pulak org tlg tmbhkn topi ye.. comel3 ! >.<

aizamia3 said...

comelnya.. sambil membayangkan ai dengan anak-anak bermain salji itu..

Hanis MY said...

Kawaiii...

Soo Hae Daa said...

Waaaa...jeles tgk..!! Nk main yuki gk...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmm kenapa tak tutup kereta tu dengan kain ek?