Tuesday, January 31, 2012

Bas comel

Tak pernah naik bas ni.
Tapi dah berkali-kali la jugak nampak

Rasa macam comel je.hihi
Rasa nak senyum tengok bas ni.heheh


Kawaii deshou~
Jya!

23 comments:

Rozuan Ismail said...

cumel sunggoh.huhu

ZYASH said...

hehehehe..chumel..memang nak tersenyum jer lah bila ngk bus ne.

azam said...

cantiknya......teringin nak naik

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Bus kt nihon byk Kawaii gini @_@

Mixed-family in da house.... said...

hehehe..betul betul....rasa nk senyum sokmo....

Nadiah Sidek said...

smiley tu membuatkan bas nampak comel ^_^

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

kat msia xde plak bas mcm ni.. huu semua bus garang2 je rupa..

Cik TeN10 said...

comel sebab corak2 mata ngn mulut kt dinding bas tu.. kawaii !!

Miszyuyu said...

hahahaha comey gile bus niii... ceria!

Bitt (double IS) said...

hari2 tengok bas tu mesti tersenyum jugak kann hehehe

Cik Lia Lomi said...

hehehe, memang rasa nak senyum juga, cute jer gambar kat bus tu.

nur amalina athman said...

eh-eh, comeii nyerrr..hehe..:)

nur easy said...

tgk gambar ni pun dah senyum... comel

Cikpuan rara said...

mcm dlm cite katun.

umie naziera said...

bas ni nmpak happy sangat.. ;D

Teratak Hami said...

kawaiiii .....

kueh bakar said...

kiyut.ok..tunggu gambar dari dalam bas pula.

plat bas tu 17 ker.
ke no bas..

aReLaN said...

bas budak2 tadika nihon memang comey2 je.hehehe

cik chinta said...

ya, cumel. geram

amna said...

comel sgt.. pelbagai warna pulak tu ^^

amna said...

comel sgt.. pelbagai warna pulak tu ^^

Zura said...

klau kat sini penuh ngan iklan je basnye..

annshana0706 said...

hontouni kawaii !!! pernah nampak jugak orang post bus hello kitty..kawaii sangat2!!