Wednesday, January 25, 2012

Fukui Station Area

Again, just some random pictures :)

DSC_2675fukui7fukui5
fukui6








Jya!

19 comments:

Bitt (double IS) said...

cool! pic patung atas jalan tu mcm tengok csi akekekekke

kueh bakar said...

wah.bersihnya!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

eki kat mana2 pow sure meriah ekkk
yg best tepi lake....

aReLaN said...

are...asal cam tak ramai orang je??pkul berapa ni??

dhiera said...

eh, dorang puye uniform sekolah memang baju warna hitam ea??

saya tag kamu. hehe. boleh kan? http://dhieranottie.blogspot.com/2012/01/keranamu-alan.html

Kamalia said...

tenang sungguhkan..takdela bersesak sngt dengan kereta..

シャイマ said...

uu lengang nye bandar fukui :)

nur amalina athman said...

lengangnya..

ADEEYA said...

Macam tak ada orang je hehehe :D suka lah tasik tuu :)))

アヌムちゃん said...

hari tu sejuk sangat.semua orang dok dalam bangunan la.haha

mas saari said...

nampak sangat bersih negara Jepun ni, kalau kat Malaysia sampah merata2!

umie naziera said...

amboii,cantinknyaaaa

Cik Lia Lomi said...

nampak malap, mungkin sbb sejuk ya?..hee

Adylia Qarissa said...

nikmat tengok permandangan yang menarik tapi setiap perkataan dalam tulisan jepun pasti dkna tak paham heheeeeeeeeee

Liyana Zahim said...

Cool pics.. Pic jam besar tu cntik.. Gmbr tak edit ni kan kak? Stil look biutiful!

Nurul Zakira said...

Cool pics! Best nya kalau saya ada di sana...

Teratak Hami said...

standard jek eki kat jepun ye :-)

annshana0706 said...

hontouni kirei desu ne~

Aidah said...

cantiknya gambar pemandangan tu...