Tuesday, January 31, 2012

Nyum nyum~


Time sejuk ni asyik lapa je..
Asyik nak makan je..huhu

Nasi Ladna
Mee Sup

Bertambah-tambahla berat nampaknyaa~

Jya!

12 comments:

Rozuan Ismail said...

wah!nasi ladna =D

Waniwisy said...

akak jya tu ape mksdnya?

ADEEYA said...

Sedapnya...

Asmara said...

ingt tadi nasi yg jepun selalu makan tu, diorang makan nasi letak air gitu kan. hehe..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

yeah agree..asyik lapar je..haha

nur amalina athman said...

sedap2..seb baik dah mkn banyak dh tadi..
kalau tak mesti rasa lapar jer tngok makanan2 kat atas tuu..hehe

umie naziera said...

yang dah kenyang pon tngok ni lapao balik...huuuu

amna said...

assalam sis :)
kama x bw ke sini.. nasi ladna tu cmne ye rsa dia? pedas2 yea.. lapar juga~

aReLaN said...

fuyu memang syok mentekedarah kan.sepanjang waktu rasa lapar.memang bolat la jadinya.hahaha

Teratak Hami said...

akak pun asyik lapar jugak. Tapi malas nak masak ..hehe

Zura said...

masak sendiri ke..??

yatie chomeyl said...

sedapnya nasi ladna..pos mai kat akak sikit pls eheh