Monday, January 23, 2012

Tasik depan kelas

Sejuk betul hari ni. dah la tak bawak glove.tangan macam nak beku rasa.haha
Depan kelas ada tasik yang cantik. rasa tenang je tengok tasik ni.
Kalau time sakura nanti mesti cantik dekat area ni.



Jya!

p/s: penah letak gambar area tasik ni dulu tapi ambik guna hp je.kali ni baru amik guna kemera :)

9 comments:

Hanis MY said...

kireii!

Ariena Hisham said...

MasyaAllah, bestnya! >.<

ADEEYA said...

Untunglahh :D ^^,

Ikr@m said...

lawa2

ariana said...

Dapat bygkan mcmn sejuknya kat situ skrg..sbb baru je balik Beijing baru ni..pemandangannya pun lebih kurang sama jg..Ada rezeki nk jg ke Japan plk..Blh singgah ziarah Anum..hehe

Princess Feyqa said...

cun ^^

saharinasaharudin said...

akak,nnti snap gmbar kat tsik time sakura eh :)

umie naziera said...

mmg super duper cantik!

lehhcomel said...

wow..bersihnya..nk bentang sejadah pon xragu2 klu cmtu..:D