Wednesday, February 15, 2012

Eheiji Temple

Dekat sini memang banyak temple
Kitorang tak masuk la temple dia
Jalan dekat area2 tempat ni je
Time fuyu@winter ni cantikla jugak

Dulu masa first time datang sini pun
Time tu fuyu jugak..huhu


Temple dia besar gila sebenarnya kalau tengok dekat map dia tu
Tapi masuk pun kena bayar
Memang takde keje la nak bayar kan..huhu

Jya!

12 comments:

umie naziera said...

naaiiis!!

mas saari said...

tebal betul saljinya..

nur amalina athman said...

salji..like2..:)))

ADEEYA said...

Lawanya! :) Hee.

Naz ( ナズ ) said...

cantiknya.. :)

Nadiah Sidek said...

gambar akhir tu sungai ke?

lia said...

temple dorg mmg lawa2 kan.... tp mmg x masuk temple la, tgk pemandangan jer...

Hanamiko Sakura said...

tengok salji yang gebu2 tu macam nak peluk je..

dhiera said...

laluan dia tu memang dibersihkan ke? sebab tak ada salji. hehehe

lepas tu, siap ada ice ice macam dalam gua lagi. perghhhh... mesti sejuk gile ni~

dhiera said...

laluan dia tu memang dibersihkan ke? sebab tak ada salji. hehehe

lepas tu, siap ada ice ice macam dalam gua lagi. perghhhh... mesti sejuk gile ni~

ariana said...

uii..sejuknya...pakai longjohn pun tak cukup ni..hehe

ijayuji said...

Salam! cantek tempatnyr! klu temple2 ni kalau musim natsu yg cantek pokok bonsai2 dia org kan, suke betul tgk taman2 dia org ni, pandai betul jaga, kalau fuyu ni pulak putih dgn yuki jerrr :D