Thursday, February 23, 2012

Kek batik je


Tengah rasa malas nak update blog
Tapi update je la sikit.huhu
Entri pendek jaa..

Terasa nak buat kek batik lak aritu
Takde la nak makan sangat
Saja nak abeskan stok je.huhu

Hasilnya jadila kek batik yang tak seberapa ni..


Jya!

23 comments:

nabila azmi said...

nampak sedap..rase ti lagila sedap kannn

Cik TeN10 said...

kek batik simple tp sedap !! sy suke sgt3.. dh lama xbuat.. =)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

oishii sou
lama x bikin kek batik la

Asmara said...

kuih yg paling sng dan paling sedap nih! awat la ai mls nak buat. hehe..

Kamalia said...

Anum..sedapnya kek batik..dah lama tak buat dan makan..
Sekarang nihonggo class ade lagi ke atau cuti jugak?

Cik Miza said...

nyum3..
pos sini sikit ^_^

miss shuga said...

nyum nyum, kek batik sedap.. :)

Rozuan Ismail said...

amboi,sedapnye.huhu

Ijah EmoTemo said...

sedapnya! dah lama tak buat hehehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

perghhh sedap kek ni.. lama x mkn.. :D

Intan SRM said...

salam
kek batik
simple
tapi sedap
kalau dah kelam kabut
ada tetamu mengejut
saya buat kek batik je

umie naziera said...

nmpak yummy :)

Amirah Adnan said...

kek batik pon sodappppp :)

Miszyuyu said...

aaaaa kak sy pon rs nk buatla esok

aReLaN said...

oishii sou~~~hara hetterun desukedo.waaaa

nur amalina athman said...

sedapnyaaa..dh lama tak makan.

Langkawi Ink.Com said...

Oishiii....

Nadiah Sidek said...

yum..yum..

jeBateja said...

den kalau buat kek batik..manjang tak jadi....goram tul den....tah apsal tah....ishhh

SweetLikeWhat said...

nampak sangat menyelerakan... :)

ierah_myra said...

sama la kita..akak semalam baru je buat kek batik..tension buat programming x dpt2 balik buat kek batik.. hehe.

annshana0706 said...

wahhh~ lama x makan kek batik!! yummy!!

mas saari said...

akak suka kek batik...tapi tak pandai buat! huhuhuhuuu