Monday, February 27, 2012

Kyou @ hari ni

Baru lepas makan onigiri feveret.haihh hari2 nak makan onigiri.suka sangat.huhu.Baru balik dari kelas shaberiba jugak sebenarnya.dulu awal2 naik kuruma@kereta g kelas..lepas tu bila dah tau naik densha@tren, saja nak naik densha pulak..lepas tu, sekarang ni dah bosan naik densha, hari ni julung2 kalinya g kelas tu naik jitensha@beskal.huhu..dalam 20 minit jugak kot mengayuh basikal..dengan sejuk2nya..dah la jalan ingat2 lupa.nasib dah try hafal chizu@map before g tadi..tak sesat la..hee..mase balik tu, yuki@snow turun sikit2 pulak tapi tak lebat pun la..sampai rumah yuki dah stop dah..selesai dah kelas hari ni..kelas seterusnya jumaat dan sabtu..

Jya!


15 comments:

Ijah EmoTemo said...

wah naik basikal hehehe

Bitt (double IS) said...

hari2 main yuki syoknya...sini panas laa tiup sikit kat sini..hehehe

azam said...

:) selamat belajar ye

シャイマ said...

jitensha 20 minit? wahh gigihnye mengayuh sejuk2 ni.

azri johan said...

wee :3

umie naziera said...

ala2 winter sonata gituw naik beskal time yuki..heeeee :D

Teratak Hami said...

Anum suka onigiri apa? Eh, tuna onigiri je kan yg boleh mkn ???

syafisyifa' said...

syuonya naik basikal masa sejuk

aReLaN said...

onigiri pe yang faveret sgt tu??heheh

ADEEYA said...

Seronoknya naik basikal sambil yuki turun :)

アヌムちゃん said...

ijah: exercise sekali sekala.hihi

bitt: fuh2..dah tiup ni..ada rasa sejuk sket tak.hihi

azam: tenkiuu

syaima: haha tula kan..tapi best tau mengayuh beskal.rasa cam best je.hehe

azri: weeee :)

umie: kira winter sonata versi jepun.hee..tapi yuki dah tak banyak sangat pun..

tearatak hami: aa ade je onigiri lain boleh makan kot..tp mmg plg feveret yg sea chicken/tuna mayo tu la.heee

syfisyifa: syok tu ke? heee..best la jugak..

arelan: sea chicken/tuna mayo onigiri je.hee

adeeya: yuki turun sikit2 je..kalau banyak sangat tak terkayuh beskal lak.hehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

zuan tak tau train n snow in japan.. now i know :D

dhiera said...

naik basikal ok la. sabil exercise. tapi kalau musi sejuk gini mesti tak berpeluh kan~

アヌムちゃん said...

zuan: kene hafal ok! hehe

dhiera: aah x berpeluh.tp kira exercise la jugak.heee

Ros said...

Salam ziarah....