Thursday, February 16, 2012

Yuki daruma lagi :)

Kali ni bukan yuki daruma yang dibuat sendiri huhu
Masa ke eheiji temple tu memang ada
Just ambik gambar je
Diorang siap letak lilin lagi dekat dalam dia heee

kawaii nee~
Erk ni bukan mr.snowman la kot..huhu
Tapi pandai betol orang yang buat nih..

Heheh bosan tak asyik cerita pasal yukidaruma je
hihi :D

Jya!

19 comments:

yatie chomeyl said...

sugoiii

umie naziera said...

x cair ke sali tu letak lilin..tapi sumpah cutezzz!

saharinasaharudin said...

wowww,yg 2nd tu wat rin speechless.creative la drg.kan akak :)

azam said...

:) nice...cantik tu...suka²

eyida said...

cantikla...

Nadiah Sidek said...

ingatkan buat snowman lagi. ehe..

nur amalina athman said...

cantik..:)

ADEEYA said...

Naissssss! :) bila musim sejuk nak habis?

CintaZulaikha said...

wowwwwww mmg sgt kawai..hehhe

Hanis MY said...

comel yg ada lilin tu..geram tgk!

Liyana Zahim said...

Cantik omel cun superb sume sume lah!

Tentang Kita said...

sgt cantik...kreatif betul

Amirah Adnan said...

hebat dan kreatif.gambar last yg yuki bambam tuh comel je.. hehe

LadyBird said...

kawai

Kuronofu91 said...

first tu kawai~~

aReLaN said...

hahahah...kawaii ne.tapi leh lak yuki daruma tu tahan ngan api lilin

dhiera said...

eh, unik la...
orang yang buat pandai buat yuki daruma ni. lepas tu, yuki daruma ni tak cair pun even ada lilin dekat dalam tu.

Adylia Qarissa said...

kreatif la dorang nie kan..boleh bentuk2 lak..

Nisa Greennnpanda said...

comel eh diorg wat yuki daruma nie, hehe... siap bubuh lilin lak, hihi~... >_<