Monday, October 31, 2016

Jalan-jalan Australia Day 9 - Madame Tussauds Sydney, Wildlife Sydney Zoo

Salam

Banyak betul entry untuk Aussie Trip ni
Penat nak tulis hahaa

Antara lain yang kitorang visit aritu:

Madame Tussauds Sydney

Tiket masuk sini dah sekali dalam kombo 5 tiket tu
Best jugakla first time masuk sini
Ambik gamba jela sana sini hehe









Lepas tu kitorang ke:

Wildlife Sydney Zoo

Ingatkan dapat tengok koala & kangaroo byk sini
Tapi nan hado
Ade la koala 3,4 ekor je
Nak amik gmba sama kene byr lain
Kangaroo pun tak bape ade
Tido je sume haha
Tak puas hati sgt la dalam ni
Nak kene g tempat lain yg boleh main2 dgn kangaroo & koala heee






Comel sgt koala tapi x jelas sgt dia tido je haha

Takde amik gmba sgt pn tak best haha
Nanti kita g hunting koala & kangaroo dkt tempat lain
Jya!

No comments: